måndag 11 maj 2015

Ändring tack!

När man jobbar och sliter och försöker
fixa och klara av
lyckas och bli lycklig
då bara lägger lägger bilen av...
och man undrar
varför?
Vad har jag gjort?!!


Jag kämpar med annat just nu och har liksom
inte tid med trasiga bilar.
Varför känns det som om man blir straffad
för något man inte gjort?
Jag jobbar just nu 7 dagar i veckan,
har jag inte förtjänat bättre liksom...?

Jo, det har jag faktiskt!
Så nu vill jag ha ändring.
Imorgon är en viktig dag för mig
och då vill jag ha ett
POSITIVT 
resultat
av
de senaste veckornas
förberedelser.

För jag har faktiskt förtjänat det.
Punkt.

Tack!

4 kommentarer:

  1. Usch så trist! Bilar tillhör en av de där sakerna som bara ska fungera om du frågar mig... Lycka till i morgon !

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att det går bra! Bilar, ja vad ska man säga! De lyckas sabba för en hela tiden!

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag verkligen att det blev bra och det där med bilar, det är ett elände, dom ska bara gå. Du förtjänar helt klart bättre!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvaraRadera