lördag 2 januari 2010

Nytt år - nytt liv!



Nyår, tiden då alla vill ändra något, skapa ett slags nytt liv. Vissa vill sluta röka, andra gå ner i vikt. Jag har aldrig rökt i mitt liv och förra året blev jag av med 12 kg, så de sakerna har jag klarat av. Men jag ska ändå börja ett "nytt liv". Jag ska bli bloggare!


Att blogga och läsa andras bloggar är helt nytt för mig. Men jag kände att jag också ville! Jag vill dela med mig delar av mitt liv och mina upplevelser här i Tyskland. Det kommer nog att bli en blandning av inredning, trädgård, natur, mat, barn och det lite annorlunda livet här.




Jag har absolut ingen erfarenhet av det här med bloggandet och är inte bästa vän med min dator, så jag hoppas att ni har överseende med eventuella "startproblem" hos mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar